My i naši stálí klienti považujeme průběžnou servisní péči o web či internetovou aplikaci za minimálně stejně důležitou, jako je samotná příprava a vývoj! Jen kvalitní provoz a pravidelná údržba, servis a rozvoj webového řešení je klíčem k jeho obchodnímu úspěchu a zároveň trvalé spokojenosti našich klientů.
Kostru produktové řady Wi WebCare tvoří především tyto přístupy a služby:
- Servisní programy s garancí odezvy a času vyřešení požadavků Webtenance®
- Možnost volby různých úrovní až do varianty rakce do 1 hodiny
- 24/7 přístupný helpdeskový systém a systém notifikací
- Garance nejen na řešení problémů, ale i na realizaci nových požadavků!
- Výběr z paušálních programů s různou úrovní předplacených hodin a slevy
- Možnosti převodů servisních hodin mezi obdobími
- Slevy na další služby pro stálé partnery
Bezproblémový a Kvalitní technický provoz
- webhosting, serverhosting na klíč
- správa mailů a mailhosting
- registrace a správa domén a DNS služby
- zálohování a další zabezpečení proti havarijním stavům
Neustálý dohled
- průběžný monitoring a dohled dostupnosti prezentací (třeba i těch u nás neprovozovaných)
- proaktivní kontrola obsahu (zejména tam, kde jej tvoří i uživatelé)
Správa obsahu
- „on request“ zásahy – outsourcing publikace obsahu na web
- aktivní správa obsahu dle zadání klienta (viz též IM-copywriting)
- možný pronájem CMS Wi Life a průběžný support a školení nových uživatelů
Analytika a vyhodnocení
- Správa, implementace a nastavení webových statistik (standardně Google Analytics)
- Průběžný reporting (interpretace výsledků, monitoring aktivit konkurence)
- Více např. produkt WebDoktorka® a další služby našeho „interactive marketing